Bu yıl Kasım kampanyalarını ilk kez Almanya, Azerbaycan, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Kuveyt,Bahreyn ve Umman’da da uygulayacak olan şirket, tüm satıcılarını ihracatçı yapmayı hedeflediğini açıkladı.
Şirketin CEO’su Erdem İnan Türkiye ve yurtdışında 30 milyondan fazla müşterileri olduğunu söylerken, “E-ticarette başarının tüm ekosisteme fayda sağlayarak, tüm ekosistemi büyüterek mümkün olacağına inanıyoruz. Esnafları, ‘leri ve bu ekosistemin tüm aktörlerini içine alan kapsayıcı modeller ancak uzun vadede verimli ve başarılı olabilir. Buradan hareketle biz kampanya hacmimizin yaklaşık %95’ini satıcılarımızla birlikte yakalıyoruz” dedi.